Recent Posts

Archive

Links

Daily Links

❛ さ luvable

چلنج ده لبخند 1400 3 >

چلنج ده لبخند 1400 3 >

کنیچیوا مینا سان 3 >.  

منبع

 

 1 : وقتی برای اولین بار با  اسکیز ، دبویز و ایتیز آشنا شدم.

2 : وقتی مامانم بهم گفت " بهت افتخار میکنم " ( این مورد با گریه هم همراه بود )

3 : وقتی نمره های امتحانای نشانم خوب اومد

4 : وقتی بلاخره قالب وبم درست شد ( خدایی نفسم بند اومد )

5 : اونموقعه که رفتم اسمان نما رو دیدم با مامانم..

6 : فان مومنتای اسکیز. ( پاپی : چیکنننن / جوجه : هوی هوی هوی )

7 : ریکشن بابام به سوالای امتحان نشانه فیزیک T T

8 : وقتی با مثلا بست فرند تاکسیکم کات کردم

9 : ایوا چانننن

10 : شال من کو. ( اتک و دیده باشین میفهمین )

 

Comment Me
۱
posted on 23 , 1400 Esfand . Views ۱۳۳
Comments Till Now (۱)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۱ ] پنهان کردن دیدگاه ...
Made By Farhan Temp.No5